- Effektiv och kvällens uppdrag!

Idag har jag faktiskt varit ganska effektiv, om jag får lov att säga det själv!
Ohja, har städat och haft mig fram till två, sedan ut och fixa och dona hos Unix, hjälpt pappa i ladugården, duschat, och gjort mig fin för kvällens uppdrag.
Uppdraget går ut på att gå och äta julbord på Kärven med pappa!
Illans trevligt kommer det att bli får jag säga!
Arla har julbord på två olika ställen inom där vi bor, och iår åker vi till Kärven.
Ska bli spännande och se om de har några läckerheter!
Måste ju spana in om de har något som kan vara med på vårat julbord med ! =)

Kommentarer
Postat av: Veronica

Effektiva dagar är verkligen förnöjsamt! Dem kommer på tok aldrig för ofta :) Och vilken härlig avslutning på dagen ni får! Hoppas ni får ett riktigt härligt julbord! :)

2009-12-03 @ 23:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback