- Jag är...

- Jag är en lyckligt lottad människa på denna jord som har tak över huvudet, mat på bordet, en underbar pojkvän,ha en familj som är där för mig, få men speciella vänner, och mina djur!

- Jag är stolt över det jag har

- Jag är totalt såld på Patrik

- Jag är motiverad till att ta tag i diverse saker, NU ska det bli som JAG VILL!

- Jag är oerhörttacksam för så mycket

Känner att man ska lyfta fram det bra just nu, är lycklig och glad efter denna söndagen.
En söndag som behövdes, för oss båda.
Även om allt är knackigt ibland, så vet man att man har varandra vid sin sida.

Kommentarer
Postat av: Camilla

<3 =)

Postat av: Veronica

Det är bra Sara! Tummen upp! Sådant gillar vi att höra! =) =) Vill du hänga med upp till stallet någon dag?

2009-08-25 @ 13:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback