- Soligt

Det är soligt och underbart ute!
Men ändå är det något som gör mig låg idag, vet inte vad det är, men måste få det ur mig helt enkelt.
Ransaka mitt innre och bara låta det släppa från mina axlar.

Annars idag är det inte mycket som händer förens ikväll =)
Då ska jag och Unix åka upp till Sämsholm och hoppa lite terräng =)
Pappa ska naturligtvis åka med, och det ska bli spännande och se vad damen säger om detta =D

Jo!
Jag ska baka idag med.. Men vad vet i katten..
Pappa har beställt det till i morron för det ska sättas granplantor i skogen.
Yes, dagsa att komma på vad som ska bakas...

Kommentarer
Postat av: Emelie Sandin

åå så härligt de lät! kul att de går bra med hästen o att hon antagligen blev bättre då:) lycka till!:)

2009-04-24 @ 16:49:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback