- Mina menyförslag!

Menyförslag 1

Förrätt
Laxcheesecake

Huvudrätt
Stekt oxfilé
med getostpotatis toppat med persilja
serveras med diverse grönsaker

Efterrätt
Saras hemgjorda jordgubbsglass


Menyförslag 2
Förrätt
Macka med kräftstjärtar och avokado

Huvudrätt
Helstekt oxfilé
med lyxig italiensk potatiskaka
smörstekta kantareller
och krämig savoykål

Efterrätt
Chokladmousse á la Festis

Menyförslag 3
Förrätt
Rosencanapé med räkor

Huvudrätt
Smördegsinbakad oxfilé
serveras med potatisgratäng
och haicots verts

Efterrätt
Chokladpannacotta



Då så kära vänner,
säg va ni tycker!





Kommentarer
Postat av: anna

om man får va lite krånglig dårå (;D) och välja lite från här och var så blir mitt menyförslag:



förrätt: macka (typ toast eller?) med kräftstjärtar och avokado.

huvudrätt: stekt oxfilé med getostpotatis toppat med persilja och diverse grönsaker.

efterrätt: hmm... antingen glassen eller chokladpannacottan. kanske är gött med nåt riktigt kallt. kan inte bestämma mig. :P

Postat av: syrran

ohh, herregud va jag blev sugen på svensk mat nu!!

kan jag få en sån trerätters när jag kommer hem eller.. ;)

kram från syrran



2009-04-10 @ 08:54:11
URL: http://emmaheleander.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du borde skammas. uppdatera ffs.

2009-04-20 @ 15:21:23
Postat av: syrran

hihi, har du mycket att göra nu för tiden eftersom du aldrig skriver här...?

kramis

2009-04-20 @ 16:34:01
URL: http://emmaheleander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback