- vindruvor

de e riktigt goda får jag lov att säga er.
men de bör vara kärnfria, då e de bara till å stoppa dem i munnen å vara glaaaad hest^^
haha.

åka till oskar i morron med knasen.
undra hur de slutar denna gången...
kan bli intressant.

packa åt therese i morron inför hennes tävlingshelg.
ska bli kul faktiskt =)
sen får man se vad som kan tänkas att hända.
e ju LEDIG i morron eftermidda ^^
då har ja tänkt å fixa till lite i huset mitt.
så kommer patrik i morron. me like that =)
känns bra efter att vi pratat igenom allt.
vi klarar de här tillsammans, du och jag patrik.

ehum..
händer mer annars i veckan?
- klippa mej på torsda
- fira farmor på torsda
- göteborg på freda!! får se om man har råd att gå me ut.. hoppas!
- inflyttningsfest hos helena, antingen nykter eller inte...
- mörlanda, åker ja dit e de endast för å träffa folk!
ja.
eller en annan sak, fast de återkommer jag med om de inträffar.

nu ska ja fortsätta att flumma runt=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback