-

först den ena, och sedan den andra.
varför kan inte folk ge sig bara!
börjar med min såkallade mamma som ska försöka vara hästexpert med de om donelli.
fatta kärring, du va totalt emot att ja ens köpte honom, varför ska du då helt plötsligt intressera dej?
när du egentligen tyckte att de va en otroligt dum ide att ens köpa en ny häst..
och se, du hade rätt! nöjd?
sen pappa, ja bad dig bara låta mig va, för ja orkar inte med ditt tjat på mig.
men lik förbannat ska du stå och predika om allt för mej.
jag orkar inte höra de!
jag bad bara om en enkel sak.. en liten..
men nej..
känns som om att de e ingen ide att ens försöka,
för när man väl anstränger sig och är för en gångs skull glad,
då blir man nedtryckt?
- tack för den..

som sagt, dagen började bra, men e nu så mycket värre..
orkar inte..
ska helt enkelt bort från allt, och alla?
nej, vara vissa..

som ni märker blev de ett depp/surt inlägg...
och inte nog med de, grattis till mej på namsdagen.

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: precis, puss på oth!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback