- trött

borde väl gå och lägga mej tror ja.
efter urladdningen förrut så kan nog sömn vara en bra sak att hjälpa kroppen och huvudet att ladda om.
men att skriva kan också hjälpa till att få tankarna dit man vill.
även om man inte alltid skriver de allra personligaste här, så kan man skriva ner andra känslor någon annanstans.
har börjat göra de nu varje kväll, kanske inte varje men försöker med de, skriva 3 bra saker ja har gjort under dagen och även lite annat. då ja har haft sömnsvårigheter det senaste med att ja känner mig stressad när ja lägger mig, sover och vaknar under nätter så har detta hjälpt iaf mig.
genom att föra ut det som finns i huvudet så kan man lära sig att slappna av mer.
har lärt mig det att genom att sova bygger du upp så mycket.

men är som jag skrev tidigare, det är en down period igen.
men vi kämpar på. ett ljus är att ja får ändå umgås med martin lite, patrik och ja ska ses i morron
och jag är lycklig i hans närvaro.

som sagt, sängen snart, men först borsta tänderna så inte tandtrollen får fäste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback