- Onsdag, Tredje världskriget

ohja, kan man lungt säga att de e så fort sara yttrar sig eller säger något här hemma just nu.
kvittar vad de är. det är alltid JAG som är problemet!
fuck off heller att de e JAG som alltid är det! de ligger inte bara hos mig, utan även hos ER!
spelar lixom ingen roll, men det ligger inte bara hos mig som sagt.

farbror hovslagare va här idag.
han berättade att therese är sjuk den stackarn. svimmat och allt igår.
tänker på dig.

yeah..

ska få pappa å ringa till pontus sedan.. får bestämma nu när monster ska åka ner till honom..
låter hemskt å säga de, men vill att han åker nu..
OM inte de blir ngn ändring...

jah jah,
klarar ja inte kvällen här rymmer ja till patrik..
så skönt å sitta där ute. lungt och skönt. men framför allt, där är jag trygg..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback