- Måndag

idag vaknade jag upp av att pappa stod i dörren å väckte mig för frulle.
men ack så seg jag är när det gäller att komma upp på morronen.
låg väl kvar ett litet tag å sedan pallrade jag mej ner och käkade faktiskt 2 mackor.
samtidigt hade ja fått ett mess av therese om lite saker.
så åkte ut till henne efter 10 å pratade lite.
ska vara lite hästvakt från i morron till på sönda=)
hon ska iväg till flyinge och tävla 6-årschampionatet i hoppning.
de kommer gå KANON!
efter alla grejjer som har hänt i sommar så vet ja att de kommer gå jättebra där nere!
så har hand om 8 hästar. ska iaf bli skoj =)

å i morron ska vi även åka till sandris och fixa sadel.
får se vad hon säger så vi hoppas på de bästa.
men blir dock inte så att vi kör ner honom denna veckan. utan får bli nästa vecka när han är ny skodd.
för de e DYRT att sko i kungsbacka tyvärr. nästan 2000!!! å här betalar vi 650-700kr.
så vi väntar lite me att åka ned. men de ska bli bra de här.
va i borås idag å inhandlade ett nytt täcke till honom iaf.
blev ett olivgrönt med grå kant ner till med halvhals. kommer bli så bra så.

ikväll e de matakuten igen.
ska bli intressant å se vad herr bert karlsson säger denna kväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback