- Kaos

jag vet inte vad som är på gång med något.
en hel hysteri med att broder ska komma hem i morron med sin tjej. pappa har visserligen brytt sig om martin emma och mej när vi växte upp, men helt plötsligt så är det sååå viktigt när han nu kommer hem, städat PRECIS över allt. får inte ligga något någonstans.
så de ska bo inne i mitt hus. visst okej, de får de väl, men jag anser inte att all denna hysterin är nödvändig.
man kommer ändå inte få ha någon tid med martin för en själv, utan hon ska följa med som en svans och allt...
jag vill få bara var med min bror lite , ensam, få prata om sådant som bara vi pratar om.. syskontid..

har väl antagligen en down period nu..
men de e jobbigt, igen.. var stark nu sara.
du klarar de

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback