-

känner att allt för många tankar kommer nu igen. vad är det som gör att de blir såhär?
jag vill ju inte det egentligen, men vad är det som blir fel?
det är inte bra att vara så känslomässigt öppen inom vissa delar.

jag vill inte det ska hända något.
jag vill ha det som förrut.
jag försöker, men , när man gjort de så uppskattas det inte..
gör jag fel eller ska de bara vara på dina vilkor?
jag är ledsen iaf för att de känns som om att de man verkligen inte vill ska hända, håller på att hända.
förlåt.

blev djupt och lite kryptiskt idag..
är verkligen ledsen för det.
men allt kan inte skrivas här, men som ja ändå önskade att jag kunde.
tid att sova, jobba i morron.

sov gott

Kommentarer
Postat av: änisch

följ med ut imorrn sara. det kommer bli kul och så får du annat att tänka på! :)

2008-10-30 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback