- Take me away

Känns så just nu, ohja, ja menar de.
Ta mig verkligen härifrån just nu.
Eller lär mig själv att säga till mig själv att ALDRIG göra något som jag vet resulterar i att jag får ett sådant grymt sug efter något...

Att åka ut till Therese ikväll var nog det värsta jag kunde göra.
Ja, det är sant.
Ni vet när man har en känsla eller något man verkligen vill göra?
Där är jag verkligen just nu.
Jag är så ledsen för att jag inte har något att göra på dagarna,
jag har inget jobb, jag har ingen häst som jag kan lägga hjärta och själ på,
jag saknar den där pälsen som en häst har som alltid torkar tårarna.
Jag saknar verkligen den känslan som man hade efter en riktigt lyckad träning,
eller den där tävlingen som man bara var så nöjd med
Även om jag va glad över att få träffa cissi och johanna,
så de där suget tär. Jag kan inte ens titta på när de rider och tränar.
Ja, Jag blir avundssjuk. Det är sant, och det är smått hemskt att jag blir de!
Är så glad för deras skull att det går bra,
men jag då?

Jag ska inte bli låg för något sådant här egentligen,
jag måste verkligen se till det jag har.
Men i dagsläget är det så svårt att se till det man har.
Det jag har, det älskar jag högt, brett och lågt.
Men det är DET som fattas...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback