- Skit då!

de e just vad de e !
therese ringde förut å sa att johan hade blitt sjuuuk så de blir inget halmstad.
attans rabarber! jag som såg fram emot att få åka ner..
men hon frågade mig om ja ville åka med ner när de blir lite längre fram,
självklart gör ja de svarade ja=)
så tänkte åka ut i morron å kolla när de tränar där båda grupperna,
har ändå inte så mycket annat för mig på dagarna.
så får ja passa på å fråga om ja får komma å rida.. får verkligen göra de när ja har chansen!
så blir de till å bjussa på fika , har massa lussekatter å kärleksmums som finns här hemma nu =)

dagens problem e nu då,
vad ska jag hitta på?!
de kryper verkligen i mig för att ja inte har något att göra!
e nyduschad i huvudet, har lite lust att åka till mamma i affären för att de e en rolig dag, mkt varor och denna onsdagen ere garanterat mkt att göra vilket är skoj!
men , ja, ja drar nog iväg med min räser ådi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback