- Freeeedag

på något vis så känns det bra idag.
på något underligt vis så gör det de.
jag vet egentligen inte direkt varför, men det gör de.

haha, framförde ett förslag till pappa förut, som faktiskt skulle gynna oss båda.
båda vill så att säga träna eller utöva ngn aktivitet å sådär.
men då jag verkligen tycker det är fruktansvärt tråkigt att gå på gym eller att träna ensam
så ansåg jag att vi kunde skaffa oss ett nintendo wii.
för där ingår ju wii sports, och där rör man sig, och ju längre tid du spelar, desto högre blir din puls, och du förbränner
fett, kalorier och allt vad de heter.
då tränar man ju, och på ett roligt vis!
dock uppskattades denna iden inte någonstans, så, attans får ja säga...

hum...

jag vill åka till bror och hälsa på och få umgås lite med honom ensam.
pratade lite me honom här på msn förut.
trotts allt som ändå hände när han va här, så saknar jag honom..
vill åka ner å hälsa på lite. behöver nog de.

annars roliga saker som händer fram över är:
- Myskväll ikväll
- antaligen träffa lilleman i morron =)
- jobba i mammas affär under nästa vecka!
- företagsrock med the wasted
- halmstad med therese ! =)
 det är en del att se fram emot säger ja =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback