- Bonde söker fru

jag och min kära räser ådi drog till borås å ja jobbade hos mor min =)
det är alltid som sagt lika skoj att stå där på onsdagar ojämna vecko!=D
då kommer de nämligen en massa bröd å grejjer som folk beställt.
så full rulle =D

har även kikat på bonde söker fru nu.
fast de borde byta lite namn på de... för de e ju faxis en tjej med oxå som söker en man,
å en bög som söker sej en man!
men i varje fall, ja anser att han bögen e lite små snygg va.
men pappa i sin tur sitter å garvar åt hans ehum... kombatanter? representanter?
FRIARE! där har vi de, ja, hans friare.
han sitter i soffan å garvar åt dem. varför?
bögar e ju faktiskt inte farliga, de råkar bara vara lagda åt det andra hållet,
å en del är lite lite mer feminina än andra.
det är inget märkligt med de?
jag tror att många är "rädda" för dem av anledningen att de är inte vana vid att vara i närheten,
umgås, stöta på dem så ofta. där tror ja anledningen ligger.
sedan när många kommenterar den för de å de , hit å dit,
är nog till största grunden till att den är avundssjuk.
själv diggar ja dem! de vågar vara sig själva å inte som "alla andra"

länge leve mångfalden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback