- Tjugoförsta maj tjugohundrasju

invecklat att egenteligen hålla på å skriva rubrikerna så som ja gör. äsh, bra tidsfördriv.

för ovanlighetensskull i skolan, så e de lungt och tyst, och klockan är ändå kvart i ett. de ni, de e ovanligt.
men snart hör jag att alla fjolliga naturettor kommer. äsh, de va visst två naturtvåor. aja.

ska ha naturkunskap snart. bytt lärare, EN VECKA INNAN BETYGEN SÄTTS!
gaaaaaah! fuck!
sänker kärringen mej då vet ja inte va ja gör. då ska hon bokstavligttalat skjuutas me en stor bazoka.
okej, lite drastiskt, men gör hon de blir ja arg. väldigt arg.

min samhällslärare e knepig. i dont like her. aja, nästa vecka kvar som e på riktigt =)

haha, igår på provet i specialidrotten råkade ja göra två grova stavfel. de ena va att ja skulle skriva häst, men de blev hest... =P haha. de andra tänker ja itne ens tala om, men de va kul så linn å ja skrattade=D

yeah yeah. trääna me monster idag. får se hur detta går ^^,

13min kvar innan naturen börjar.
tidsfördriv... tidsfördriv...

å var tusan är mina SP3or?!?!?!?! josefine anna å linda?!
elakingar där! ni har varit borta hela dagen... fyyyy er!

12 min kvar
tråkigt, väldigt tråkigt.

yeah yeah.
11 min kvar nu, ska la flumma runt lite här på neeetet å sen ska ja ha webbdesign. lagom kul å ha schemabrytande i morron å på freda >.< gaaaaaaaaaaaah! vill inte, VILL INTE!!!!

yeah yeah.

10min kvar.
nu ger ja upp.

hejdå


// Sara

Kommentarer
Postat av: Josefine

borta^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback