- Fredag andra maj 2008

jo vad ska man säga?
mår väl som ja mår just nu, men det går.. känns bara sådär, tomt. något som fattas inom mej.
de trista med livet är det här:
life is a bitch.

any way,
va i borås idag å lämnade in min balklänning så den skall sys in. å köpte en sjal oxå i silke som i vanliga fall va dyr, men vi fick den för 150kr =) fynd indeed. sen har ja hittat kläder till studentmiddan å de känndes bra. fint e de ja ska ha på mej.

så gott folk , vad ska ni göra ikväll?
skulle ev hämtat linda å josefine i borås ikväll, men orkar inte riktigt efter allt.. men hoppas ni får en kul kväll mina damer!

lillelin ska tävla i morron. så ska va lite coach me henne. kommer bli kul å rider de lika bra som de gjorde igår så kommer de lätt gå nolla. så vi får hoppas på de !

har egentligen inte tid med något annat i helgen förutom me å plugga å rida monster.. har prov på månda, prov på onsdag och inlämning av ett reflektionsdokument i PA:t + ett cad b prov.. å en massa mer.. bäst å skriva en lista på vad som ja ska göra innan studenten den 5 juni. ack vad jag längtar!

har kommit fram till en sak nu.
- jag ska försöka skriva regelbundet här, skönt att få ur sig saker å ting.
visst, de blir offentligt, men de kommer ut ifrån mej, och allt som skrivs står jag för.

måste oxå säga tack till de som fanns där på valborg.
ärligt, bättre vänner får man verkligen leta efter.
Tack!

// Sara

Kommentarer
Postat av: Josefine

I'll always be there ^^

2008-05-03 @ 15:37:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback