- Onsdag, 16/1-08

just nu vet jag varken ut eller in...
bara att de gör ont att inte veta...

även om allt ser bra ut på det yttre, så är det svårt att se hur de ser ut på det inre..
det är inget som man skyltar med, utan man får se de på något annat sätt...

starten på detta året är totalt värdelös..
nyår, tillvissdel, va katastrof! å andra sidan fick jag fira de me dem som ja gillar allra mest, -3 pers.
skolan drog igång å har halvtaskigt schema, men de är sista terminen...
allt för unga föräldrar mister livet och lämnar en oändlig saknad efter sig.. tack vet jag att ja har kvar mina<3

men den där känslan att fortfarande inte veta ut eller in, de e den som e den svåraste...


// Sara

Kommentarer
Postat av: Josefine

Vad är det du funderar på?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback