- Måndag, 21/1-0

har sjukligt ont i ryggen idag... ingen höjdare..
tjenare på å rida dressyr i morron på specialidrotten. haha, men de ska nog gå bra =)

ja har kommit fram till en sak. jag längtar sjuuuukt mkt till studentbalen och studenten!
de blir verkligen ett avstamp i livet och "säga hej då" till det lilla liv på skolan. kommer säkerligen sakna det, men just nu känns de som om att de vore väldigt skönt att bara få de avklarat.

kollade lite på outsiders förrut. en tjej på 26 år e beroende av WoW, och livnär sig på socker, godis och dyrligt.
så köper människan en flaska med sirap, SÅ HALSAR HON I SEJ SIRAPEN!!!!
DET KALLAR JA ÄCKLIGT!

ish ish.

GKO i morron, slappt och bra.ska göra min broscyr klar tänkte ja.. kanske mattsson blir glaader ^^,


// Sara

Kommentarer
Postat av: Josefine

Såg det där med sirapen jag med. Inte ens jag går så långt när det gäller socker (som vi ju redan har diskuterat idag=P)

2008-01-21 @ 21:04:07
Postat av: Linnea

Det med sirapen va sjukt äckligt! Och hon den andra som la 3000 på choklad i månaden va väl lite smågalen hon med tycker jag ;P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback