- Tisdag, 5/2-08

das kiropraktor idag.
tjenare, de gjorde ont! men ack så bra de hjälpte =)

fyndade sedan på carlings med mor min ^^,
handlade ett stycke tub-top, färgen var, hör och häpna, GRÖN =D =D as het e den iaf,
sedan handlade ja ett linne, blott med band runt halsen, ska lägga in bilder så fattar ni.
samt en blå/svart skjorta. i vanliga fall skulle allt detta på carlings kostat runt 800 riksdaler, men jag köpade detta för hela 497 riksdaler ^^, rätt fyndigt anser jag.
som sagt, bilder kommer att komma i sinom tid=)

haha, dagens i bilen hem iaf.
mor å jag lyssnar på rix fm, då sofia widstam och micke syd är vid mikrofonerna.
sofia berättar över att hon var på QX galan igår och helt extas över att kent kom dit och spelade.
när vi väl börjar närma oss pappa, och anders johanssons låt "width out you" spelas frågar mamma mej detta:
"är de här kent?"
sara brister ut i asgarv och mamma känner sej lätt bortkommen. kära läsare, kent och anders johansson, hur går de ihop ?^^,



                                                                                                                                                                                                  // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback