- Paranoid, rädsla

Som många många av er vet, är jag och kommer alltid vara otroligt lättskrämd!
Men jag tror banne mej att jag är paranoid på köpet!
Va hos Patrik ett par timmar nu ikväll och vi tittade på Harry Potter och Fenixorden,
iaf, filmen i sig är egentligen ganska läskig !
Menar, det ploppar upp en döing lite här och var, demoner och tjosan så var det ännu mer konsiga och övernaturliga fenomen!
Vet att det är på film, men på något vänster så hoppar alla de där kusligheterna in i mitt lilla huvud...
Får för mig att det står någon sak bakom en dörr och liknande..
Nå ja, jag sitter iaf på mitt rum nu och pratar med allas våran ääälskade Tööbig =D wie
Ska bli skoj att ses på lördag!

Btw, kom på Offerfest du med ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback