- Fredag

Andra dagen som hästlös.
Saknar min lilla knas donelli nu, verkligen.
Men tack och lov att jag ändå har en så snäll Therese!
Jag får lov att komma å rida gamla Chimär när jag vill !
Va å red i morse, även om jag kanske inte borde med min hosta..
Iaf, tredje gången jag rider henne nu, och det går bara bättre och bättre!
Hon är ganska känslig i munnen så e man lite hård ibland så nappar hon till sig tyglarna.
Men idag tycker jag att de gick riktigt bra! *Sara glaaad*
Så ska kolla med en annan som rider där med om hon ska rida Chimär i helgen eller inte,
annars lär jag sitta upp å rida i helgen oxå ^^

Har som sagt hosta...
Har haft det sedan i måndags, började med lite kill i halsen sådär ni vet?
Sedan i tisdags hostade jag lite mer, och på kvällen så tappade jag rösten!
Och även på onsdag morron så ville inte rösten vara med.. Han knallade iväg och gjorde annat...
Men jag är inte förkyld utan de sitter bara i halsen, eller stämbanden.
Ja, får väl ta en whiskey sedan så det blir bättre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback