sööndag

idag är de söndag.. detta är nog nästan en standard "replik"
Idag är de..... veckodagen......

jä jä.

helgen e slut, snart börjar skolan igen ,men den tar slut nästan lika fort. ska bli så skönt med lov. har iof ett antal saker att lämna in, men de ska nog gå bra, ja e ju en jäkel på att skriva i sista stunden. haha.

iaf, helgen har vart sjukt skön. fick hämta patrik i fredas natt.... fick ett meddelande vid 11:
"jag kommer runt 00.00"
hopp tänkte ja, la mej å halv slumra . plötsligt ringer telefonen, ja svarar:
"mmh?"
"hej, kan du komma å hämta mej?" säger en sött full patrik.
"var är du?" frågar ja
"ja e vid skolan. vilken är den snabbaste vägen hem till dej?"
då skulle dåren gå hem till mej.. snäll som ja e går ja ut till pappas lilla peugotte å startar den och hämtar honom. visst , olagligt, men kunnde inte låta stackarn gå hem till mej i kylan.
så när vi e hemma å åker förbi hans lilla bil så brister han ut bara:
"åååååh, min BIL" haha, de va så sött.
sedan fick ja inte sova många timmar, men de ja sov va sköna, för sedan bar de upp för att övningsköra med tjocke-kjell i a-sås. de gick finemang=) så de känndes bra.

denna dagen i övrigt har vart päs. softat runt, ridit, skrivit mina tal i retoriken, ska bara memorera dem bättre och ätit mammas guda goda varma smörgåstårta*mumma för måns*

hepp, nu ska ja väl fixa me mitt arbete i special idrotten en stund. amanda den jäkeln e klar... men men, de blir nog bra=) 


// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback