Jullov.

nu är det verkligen lov, och det känns. allt bara släpper och man börjar slapna av. då kommer den där känslan som heter:
-jag är trött, har jag feber? ja har ont i kroppen, jag orkar inte , blööö.
men och andra sidan: då vet jag att jag verkligen slapnar av och njuter för jag känner ingen press.

julavslutning idag. vi vann pepparkakhustävlingen, jej ^^, sedan spexet va inte lika bra som igår, men asså.
tvillingarna torstenssons och henke, guud, man skrattar så man grinar.
mkt cred till er!

klippte mej idag oxå, inte mkt, men de gör inget, sara gillar långt hår^^ sedan satte ja i lite ny färg, behövdes. yeah.

noppe, snart ska ja väl sova, e tlötter. e så skönt att man kan ligga och titta på tv som man vill nu å bara poff, somna ^^,



                                                                                                                                                                                                 // Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback