- Programridning

idag gjorde de jag mest fasar över när de gäller att ha specialidrott i skolan, rida upp ett dressyrprogram för Rolf Torstensson. sjukt cool snubbe, MEN han har ingen förstålse för hur man kanske ska säga sin kritik på ett bra sätt.

så aa, jag satt och red ett program på en häst som ALRIG gjort ngt sådant innan, så jag körde med taktiken:
"jag går in och gör mitt bästa, så får han säga vad han vill"
men, de gick faktiskt jättebra, trotts allt. första travdelen gick fint, sedan fjolla han sej på bortre kortsidan, och sedan i sista galoppen körde ja en svårare rörelse! haha, rolf sa bara "vi ska inte rida medelsvår här nu" men wtf, ja e nöjd ändå, gick jättemkt bättre än förra året så =)

i morron ska ja köra bil i a-sås med sliskiga kjell.
VIL HA MITT KÖRKORT NU!!!!

jäjä, de går nog bra=)

imorron ska vi oxå flytta på vårat coola pepparkskshus =D

saknar min mumsing just nu... prata med honom förrut, han e så söt när han e trött =)

noppe, nu ska vi sova, moder min springer runt här nu och e tossig.

God natt folk!

// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback