- Creapy

Stavningen på den här bloggen kanske är under all kritik, men sara är inte bra på stavning så de e bara till att inse detta =D

iaf. ja sitter på msn, plötsligt vill ngn lägga till mej i sin kontaktlista. visst tänker ja, en ny rolig prick att prata med. men så va inte fallet...
amego säger: kan vi träffa och känna vrandra?

|| Sara - Give me something to believe in säger: njaaa, ja har nog inte riktigt tid att åka till falköping å så. har lite mkt att göra här som de e
amego säger: jag svär du är snäll tjej
|| Sara - Give me something to believe in säger: hur kan du veta detta innan du ens träffat mej?
amego säger: du vet när amego säger: du skriva jag vet du är snäll
|| Sara - Give me something to believe in säger: öhm.. okej
amego säger: det sant
amego säger: kan vi inte träffa denna vecka?

lite senare...

amego säger: jag svär jag är mycke snäll kille jag lova


dagens visdom:
Lägg inte till folk med ett konstigt namn, om du inte känner personen ifråga.
- Gud va främligsientlig jag lät nu...



// Sara

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback